czwartek, 12 maja 2016

Cool Me Down / Aga. ka


Witajcie :)

Dziś wyjątkowo przygotowałam dla was, aż dwa posty. Pierwszy z nich to moje ulubione stylizacje z Cannes, który możecie zobaczyć tutaj <KLIK>..

Drugi (tak, to właśnie ten, który teraz czytacie :p), to moja codzienna stylizacja. 

Wiem, że pewnie jest wśród was wiele zwolenniczek legginsów, ja jednak lubiłam je zakładać tylko do ćwiczeń. Sytuacja uległa zmianie, gdy odkryłam, że wszystkie moje spodnie nagle zrobiły się zbyt ciasne w pasie. Przeprosiłam się więc z legginsami, i choć nadal nie należę do ich fanek, zaczęłam je zakładać. 

Jak pewnie już wiecie  (lub nie),  za mną już 21 tygodni ciąży.Z dnia na dzień jest mnie coraz więcej.  Z tej okazji kupiłam specjalne legginsy dla kobiet z większym brzuszkiem (GATTA)  ( są bardzo wygodne). Postawiłam na luźny look. Zestawiłam je z koszulką z H&M ( mało osób wie, że popularny motyw "ozdobnej" czaszki, to symbol meksykańskiego bóstwa "Santa Meurte"). Skórzana ramoneska z frędzlami to zakup z Tally Weijl, czapkę New Era można zamówić tutaj. Buty to zakup z  Han Sur Lesse, torebka, worek H&M . Srebrna bransoletka z zawieszkami Apart, czarna z koralików to typowy no name za grosze :)

Follow my blog with Bloglovin Pozytywnego weekendu kochani!

Aga.Ka















legginsy/Gatta, Shoes/No Name, Bag/H&M, Jewellery/Apart, No Name, T-Shirt/H&M, Cap/New era newera.pl, Jacket/TallyWeijl

12 komentarzy:

  1. Macie konta na vinted lub innych portalach ? Jesli tak to prosze o jakies namiary , moze macie jakies ciuszki na sprzedaz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobimy niebawem tutaj na blogu wielką wyprzedaż szafy, oraz pojawią się ciuszki w naszym outlecie :) Link pojawi się już w przyszłym tygodniu na blogu, na bieżąco sprzedawać będziemy na Facebooku, link podamy na dniach.
      Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  2. Fajny zestaw, buty są mega :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prosta stylizacja, bez kombinowanie :) ale to dobrze w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety teraz za bardzo nie mam jak kombinować , bo większość moich ubrań przestała już na mnie wchodzić :D

      Usuń
  4. Piękna stylizacja. Udostępnie ją na swoim blogu o modzie na obcasach. pozdrawiam i zapraszam na moj blog
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno również Cię odwiedzę :)

      Usuń
  5. świetna stylówka i gratulacje ,że jesteś w ciąży :) też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)