niedziela, 15 maja 2016

Diabelskie wydanie KinnGo &Jaś

Witam Was kochani! 

Na początek jak na Polkę z krwi i kości przystało pozwolę sobie przekląć na pogodę. 
Kupiłam piękny sweterek, pierwsza myśl-pochwalę się nim w najbliższym poście :)
telefon do Agaty Ty, ja, aparat?? pewni..e nie zdążyła dobrze odpowiedzieć, a tu już leje!
 Ale na szczęście dostaliśmy godzinną przepustkę do ładnej pogody na kilka pstryków :)  

W dniu dzisiejszym ciąg dalszy serii mama Jasia i Jaś :)

Dzisiejsze synowe ubranie odzwierciedla prawdziwe usposobienie ów chłopaczyska :D 
Wygodny cieplutki kombinezon szybki w użyciu, bo zasuwany na suwak, ciekawy kaptur, przy którym tak znienawidzona czapka jest zbędna.

Ja jako mama jakże żywiołowego dziecka uczącego się chodzić, zainteresowanego każdym źdźbłem trawy na łące nie mogę sobie pozwolić na mega ekstrawagancję w ubiorze, także dżinsy trampki i lżejszy element w postaci koszuli jak dla mnie jak najbardziej na plus :)
 Spora torba jakże przydatna dla człowieka, który na spacer bierze najpotrzebniejsze rzeczy, czytaj: gaśnice wiertarkę i pięć śrubokrętów:D

Kiedy dziecko wyciąga rączki do dziadków, mąż wraca z pracy, a pobliska kawiarnia jest jeszcze czynna wyskakuje z wygodnych trampek zamieniając je na jeszcze wygodniejsze botki, rozpuszczam włosy i prezentuję się właśnie tak :) 


































Kinga

Koszula-Topshop  (sh) 12zl
Spodnie-house znalezione w czeluściach szafki zwężone plus naszywki ok 15zł
Buty: trampki cropp/botki, pokazywałam we wcześniejszej stylizacji
 ccc promocja -40% zniżki tylko 60zł 
Torba-Stradivarius  
Okulary-ray-ban 
Zegarek- H&M jeden z ulubionych, będzie często ze mną-łup z vinted 50zł :)
Pasek New Yorker

Jan: 

Kombinezon next (SH) 9zł przerobiony, ale wynik końcowy całkiem mnie zadowalający
Buty-moje ulubione do zakładania niecierpliwemu maluchowi wygodne do pierwszych kroków,
 także będą częstym elementem dzidkowych stylizacji :)


Moje przemyślenia na dziś:) Tak więc kupując wygodne, fajnie wyglądające buty, pomiestną, modną torbę, gdzie właściwie ona "robi" całą stylizację przy małym nakładzie pieniędzy, możemy się ciekawie zaprezentować w wielu odsłonach.
 Plus spodniowy recykling, bo dlaczego mam nie dać im drugiej szansy w mniejszym rozmiarze z naszywkami jakże modnymi teraz?:)

 Piszcie jakie są wasze wrażenia i oczywiście jakie Wy moi drodzy macie pomysły na nowe życie dla zapomnianych, niegdyś ukochanych ciuchów?:)



KinnGo i Jaś :)

22 komentarze:

  1. uwielbiam koszule, twoja jest naprawdę super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule, super tylko jakby się same prasowaly 😀 :)

      Usuń
  2. świetna koszula, która fajnie połaczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana ciuszkowa wyprawa, dziękuję za miłą opinię <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych, dziękuję :)

      Usuń
  4. Wyglądacie genialnie, buty obłedne ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje <3 strasznie mi miło :)

      Usuń
  5. Ładnie.. Kiedy drugi dzidziuś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poród nie był dla mnie najwspanialszym przezyciem, także póki w mojej głowie się nie zagoi to myślę, ze Jasiek poczeka z 3 lata na siostrę :)

      Usuń
  6. Ulala wyglądasz cudnie :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 takie słowa to woda na nasze młyny! będę zaglądać :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Choruję teraz dokładnie na takie spodnie z naszywkami. Nigdzie nie mogę dostać dokładnie takich jak chcę.. Chyba też w końcu zrobię je sama.. ;)
    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie wyglądać dokładnie tak jak chce, dla mnie najlepsza opcja :) naszywki bywają na zaprasowanie, ale polecam podkleić dodatkowo klejem do materiału lub naszyć, bo w moim przypadku samo zaprasowanie nie wyszło, bo pierdółki się odklejały podczas chodzenia, a co dopiero po praniu :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! kliknę, obiecuje :D pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ale super wyglądasz <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dla mamuśki z ograniczonym czasem dla siebie,
      taki komentarz- mega ważny:) dziękuje :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Mały Jaś bardzo uroczy :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za oba komplementy:) klikam, pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękne buty! A na spodnie z naszywkami w sumie poluję sama od dłuższej chwili :)
    Powodzenia z Małym Diabełkiem i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga ;)
    Pozdrawiam :)
    kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki ciężkie dla mnie, jako osoby która nie miała styczności z tym wcześniej, ale bardzo dziękuje :) zajrzę na pewno pozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)