sobota, 28 maja 2016

Gdynia/Gdańsk-Aga.Ka


Pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza.

Z góry przepraszam tych, którzy czekali na nowe perełki w Outlecie i wyprzedaż, niestety z powodu mojego wyjazdu do Gdyni, miałyśmy małe opóźnienie, ale w poniedziałek robimy zdjęcia ciuszków i wszystko zostanie wystawione :)

"Cudze chwalicie swego nie znacie", idealnie obrazuje moje wrażenia po pobycie w Trójmieście. Ostatni raz nad polskim morzem byłam, mając zaledwie 9 lat. Przyznam, że Polska potrafi zachwycić.


Naprawdę ciesze się, że plaża nie była jeszcze tak zapełniona jak w pełni sezonu (wy wszystkie kobiety z płaskimi brzuchami, w tej chwili was nie cierpię;p). Przestałam się mieścić w 80% swoich ubrań, przede mną 3 najgorsze miesiące. Perspektywa przeżycia lata w zaawansowanej ciąży, nie jest moim marzeniem, ale siły dodaję mi fakt, ze za trzy miesiące to małe ufo będzie już ze mną :)

Zostawiam was ze zdjęciami z Gdyni i Gdańska, codzienne nowości jak zawsze na Instagramie @bbastee

Z naładowanymi bateriami i mnóstwem pozytywnej energii, wracam z nowymi pomysłami na posty :) Co nowego pojawi się na blogu? Zdradzę wam już wkrótce!

p.s: Dziś odpisze na zaległe wiadomości na fb, świętowałam kolejną rocznicę swojego związku, więc wybaczcie, że byłam poza zasięgiem :)

p.s2: Wybaczcie jakość zdjęć, oczywiście lustrzankę zabrałam, ale karty do niej już nie, więc posiłkowałam się telefonem :)

Buziaki,

Aga.Ka

GDYNIA












 shoes-Deezee/Skirt-Bershka/Bag-SH/Shirt-H&M
 
Jacket-H&M ( nie pytajcie o koszulkę, kupiłam ją, już jakiś czas temu w jakimś sklepiku w    Monachium)


 GDAŃSK




 Shoes- Adidas (butsklep.pl)/legginsy-Gatta/shirt-New Look/Boomber Jacket-H&M












6 komentarzy:

  1. Oh 3miasto jest piękne! Uwielbiam tam wracać, zwłaszcza do Gdańska, który ma swoj niepowtarzalny urok.

    Kochana, na booking.com można zarezerwować pokój z posiłkiem :) Zawsze rezerwuje z booking i zawsze mam przynajmniej śniadanko :P Tam jest do wyboru opcja "pokój z posiłkiem" kosztuje więcej ale można zjeść w hotelu przed wyjściem na miasto :)

    Tak pozatym to powiem Ci że ciąża Ci sprzyja. Wydajesz się jeszcze piękniejsza niż kilka miesięcy wcześniej ;P
    Kolejnych roczic Wam życzę. Badźcie szczęśliwi! :)

    ps. nawet jak na telefon to zdjęcia wyszły całkiem całkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę edytować post, żeby był bardziej czytelny :) zamysł był taki, żeby każdy wiedział, że przy zamawianiu mieszkania/apartamentu trzeba zapewnić sobie posiłki samodzielnie, oczywiście hoteli to nie dotyczy :)
      Dziękuje bardzo, Twój komplement poprawił mi nastrój <3
      (nawet nie wiesz ile się w ciązy robi kompleksów :D)
      Oby tych rocznic było jak najwięcej :) :)

      Usuń
  2. Mee eee oo ee

    OdpowiedzUsuń
  3. Divinas tus fotos, y precioso tu outfit

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę :)

    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)