czwartek, 5 maja 2016

Red/Black Aga.Ka


Pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza. Dziś po raz pierwszy w tym sezonie odsłoniłam moje blade (jeszcze) nogi. Niestety to moje ostatnie chwile na noszenie dopasowanych spódniczek w te ciepłe dni, więc staram się korzystać, póki jeszcze mogę :)

Nawet ubierając się klasycznie, zazwyczaj przemycam charakterystyczne dla mnie nieco "ekstrawaganckie" elementy. Dlatego do gładkiej czerwonej koszuli (Bershka) i prostych czarnych szpilek  (CCC) dobrałam skórzaną spódnice z frędzlami w stylu Boho  (H&M) i torebkę w podobnym klimacie ( kupioną w Han Sur Lesse). Całość dopełnia delikatna srebrna biżuteria (Apart).

 

Życzę wam udanego i słonecznego (!) weekendu i jak zwykle zachęcam do odwiedzania Immeji :)

 

W kolejnym poście nasze typy z gali MET 2016 :)














 Skirt/H&M, Bag/No Name, Shoes/CCC, Jewellery/Apart, Shirt/Bershka




8 komentarzy:

  1. Agatka jak zwykle prezentuje się nieziemsko we wszystkich kreacjach - buziaki (Ola) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna spódniczka. Wyglądasz bosko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kobiecy zestaw :) Bardzo podoba mi się koszula!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię połączeni czerni z czerwienią! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest rewelacyjnie, idealnie wygląda z czerwoną bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na modnej - jak dla mnie rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)