środa, 18 maja 2016

" to ufo to moje dziecko"/Aga.Ka

Wiem, że tym wpisem być może narażę się tysiącom mamusiek, z góry mówię za swoje zdanie nie przepraszam ;)  Jeśli ktoś śledził mnie na poprzedniej stronie, zdaje sobie sprawę, że piszę pewne rzeczy z przymrużeniem oka, i tak właśnie należy je traktować :)

Długo czekaliśmy na USG połówkowe, bardzo chciałam znać płeć maleństwa ( wybaczcie, ale tutaj jej nie zdradzę). Pamiętam jeszcze jak jak bardzo wzruszył mnie widok mojego dzidziusia na USG prenatalnym, to jedna z piękniejszych chwil jakie można dzielić z partnerem, tym bardziej oboje czekaliśmy na dzień, gdy znów razem zobaczymy maluszka. 

Przyznam szczerze, zobaczyłam nie wiele :D W pewnym momencie na ekranie pojawiły się jakieś trzy otwory (przypominające oczy i buzię), oraz odstający fragment obok "chyba głowy" ( moje podejrzenia padły na ucho) Spojrzałam na swojego faceta i już miałam powiedzieć "Zobacz kochanie, to ufo, to nasze dziecko", ale nie chcąc być wzięta przez lekarza za najgorszą przyszłą mamę świata, ugryzłam się w język. Pocieszające było to, że pomimo starań partner zobaczył chyba to samo co ja.

W domu postanowiliśmy zrobić drugie podejście.  Może na zdjęciach zobaczę więcej? Na płycie było ich 42, na ostatnim zobaczyłam coś takiego:

Moje Ufo.

To tylko rysunek w paincie, ale wierzcie mi nie wiele różni się od tego co tam widać. Zanim pomyślicie, że jestem najbardziej nieczułą mamą świata, napiszę od razu BARDZO, BARDZO JUŻ KOCHAM SWOJE MALEŃSTWO. Tak, jestem pewna, że będzie dla mnie najpiękniejsze na świecie, ale to nie zmienia faktu, że mimo usilnych starań zobaczyłam nie wiele :). 

 

Jeśli na zdjęciach mój brzuch jest płaski jak deska to niestety znak, że to stare przed ciążowe czasy (zeszłe lato). Na szczęście, lub nie (zależy od punktu widzenia), zawsze byłam bardzo filigranowa, więc oprócz brzuszka nie nabieram na siebie zbyt wiele ciała mimo, 22 już tygodnia. 

Bralet Tally Weijl, spodnie jak wiele perełek z mojej szafy to łup z Han Sur Lesse.

 

Buziaki, 

Aga.Ka :*



















Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Super post ! Podoba mi się ! Może zaobserwujemy ? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak sobie Ciebie wyobrażałam jako przyszłą mamę :D
    czekam na link do wyrzedaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dziś wieczorem, lub jutro po południu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuje i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zabawne okreslenie ;p
    super wygladasz

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) mam nadzieję, że szybko wrócę do takiej formy :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Cię Agatko :* pozdrawiam z Marek :D
    P.s dzwoniłam wczoraj pipko :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patunia mam drobne problemy z tel :( Zadzwonię wieczorkiem, jak dojdę z nim do ładu :* Tez uwielbiam <3!

      Usuń
    2. Hehehe ja 2 tygodnie nie mialam telefonu odebralam z naprawy przedwczoraj :D takze doskonale rozumiem :) tesknie !!:*

      Usuń
  6. Super post i cudownie wyglądasz! Xx

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, a twój wpis mnie rozbawił :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Co do rodzenia w Polsce jak tak się boisz to może idź prywatnie? Wiadomo, że zawsze inaczej traktują prywatnego od zwykłego. Jednak to kwestia szpitali a właściwie personelu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)