środa, 1 czerwca 2016

Po taniości :)) KinnGo

Dziś chcę Wam pokazać stylizację z dwoma nowymi, ciuszkowymi łupami.
To co widzicie na zdjęciach, to czarna bluzka w serca w połączeniu ze zwiewną typowo letnią spódniczką. Prawda jest taka, że ja jako osoba mierząca niewiele więcej niż mój mały Jaś często zaglądam do dziecięcych działów, nie tylko ze względu na zakupy dla synka, ale i dla siebie. 
Idealny rozmiar dla dorosłej już Kingi to ciuchy na wiek 10-11lat :) 
Kiedyś nawet podczas drogi do Krakowa (ok 170km) zmarzły mi stopy, znalazłam Jasiowe skarpetki w torbie, wyobraźcie sobie że były dobre i 
uratowały mnie od kataru ;)
Ale do meritum, spódnica na 140-146cm pierwotnie do kolan-skróciłam na widoczną długość. 
Buzka jest sukienką rozmiar s/m jednak była jednak za duża-zwężona, najlepiej się sprawdza właśnie jako wyraźniejszy element do stonowanej reszty.
Grzecznej całości, ostrzejszy charakter nadają cięższe botki coś na styl kowbojek, skórzana ramoneska ze suwakami, a całość uzupełnia naszyjnik z kilkunastu łańcuszków, no i te czerwone usta:) 

Rada nie tylko dla mam:) 

Z momentem przyjścia na świat malucha, musiałam uzupełnić garderobę o parę rzeczy.

Prowadząc wózek nie zawsze mam możliwość pilnowania garderoby zawładniętej przez wiatr, dlatego też pod spódnice/sukienkę rozkloszowaną czy z falbanami zakładam krótkie spodenki w tym samym kolorze. 

Mój umysł wtedy odpoczywa od zbędnych myśli, czy przypadkiem nagle ktoś nie zobaczy za dużo i czy nie usłyszę komentarzy typu: co to za matka i tym podobne.
 Takie wpadki zdarzają się dość często, także cienkie szorty są dla mnie idealnym rozwiązaniem :)


Zaczynam eksperyment z włosami, zakupiłam farbę l'oreal preference glam lights i co kilka tygodni będę uzupełniała moją czuprynę o kilka pięknych świetlistych refleksów. 

Jeszcze półtorej miesiąca temu byłam brunetką, teraz mój kolor idzie w kierunku dość jasnego, miodowego blondu. 
Jeśli jesteście ciekawi co potrafi drogeryjna farba w duecie z ciekawym grzebyczkiem zaglądajcie do nas, post się już ładuuuje:) 






















Jak zwykle cena łupów z SH:

Bluzka/sukienka Vera&Lucy 15zł
Spódnica George 4,50zł !!!:) 
Naszyjnik Next 4,50zł 
Torebka F&F 15zł
Szorty H&M 6zł

Buty Deichmann// Kurtka Zara //Zegarek Aldo// Okulary Rossmann//

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, żę podoba się to komuś jeszcze niż mi i Agacie :D dziekuje bardzo, takie komentarze są super motywujące :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! <3

      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Dziewczyny, MEGA LUBIĘ TU ZAGLĄDAĆ! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo Kasiu! Bardzo miło nam czytać takie słowa :*

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo Kasiu! Bardzo miło nam czytać takie słowa :*

      Usuń
  4. Jaka piękna spódnica! <3
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za takie grosze co ważne :D dziękuje! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla takich komentarzy, chce się wstać z łózka rano z blogowym celem. Dziękuje! <3

      Usuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)