poniedziałek, 6 czerwca 2016

Gold bag-Aga.ka

Dziś wstałam lewą nogą, jestem zmęczona, zła i w ogóle najchętniej przespałabym najbliższe godziny (marudzę dziś tak strasznie, ze mój biedny facet, na pewno myśli o zabójstwie;p). Pamiętałam jednak, ze post miał powstać i w podziękowaniu za to, ze jest was tutaj coraz więcej, zmobilizowałam te resztki sił. :). Ostatnio moim największym problem stało się... zapominalstwo. jestem w stanie zapomnieć o czymś w ułamku kilku sekund, więc jeśli ktoś czegoś teraz ode mnie chcę, niech nie wstydzi się przypominać mi o tym jak najczęściej, bo moje rozkojarzenia sięga zenitu.

Podobno ciąża mnie odmładza :) Ostatnio nawet w punkcie lotto pytali mnie o dowód osobisty :D. Zdradzę wam jednak, że największy wpływ na mój wygląd, ma po prostu zminimalizowanie makijażu. Cały mój dzienny make up w ciepłe dni to tylko krem BB, trochę pudru na nos, bronzer na kości policzkowe i jakaś pomadka. Bardzo rzadko sięgam nawet po tusz do rzęs ( zamiast tego moim sojusznikiem, są ciemne okulary). Włosy również odpoczywają od prostownicy i farby, gdy tylko urosną na wymarzoną długość pojawi się na nich jasne sombre, i choć nie raz mam ochotę coś z nimi zrobić, trzymam się postanowienia, bo mam w głowie efekt końcowy.  Na szczęście rosną baaaardzo szybko. Nie długo pojawi się post, o tym jakie konkretnie produkty poprawiły ich kondycje, ale tez pomogły im szybciej urosnąć :)

Ostatnio stawiam na proste, stonowane ubrania. Do takich stylizacji , przemycam jednak jakiś wyróżniający się dodatek ( tym razem jest to złota torebka).

Dzisiejszy set w jasnych kolorach, idealnych na słoneczne dni. Odstawiłam na bok kochaną czerń i do bezowych prostych spodni (Stradivarius), dobrałam białą bluzkę z ozdobnymi haftami ( kupiłam ją w sh za 7 złotych), Wiązane sandały z frędzlami są z  Deezee ( to moje ulubione buty ostatnio). Złota torebka, to łup z sh, a biżuterie "upolowałam" w House.

p.s: Włosy wyglądają tak dziwnie, bo były zaplecione w warkocze;p

Codzienne nowości od nas  jak zawsze na IG :)

znajdziecie mnie pod nazwą @bbastee, a Kingę pod  @kinn.go :)


















Buziaki,:*

Aga.Ka


12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Z przyjemnością, zajrzę na Twój blog :)

      Usuń
  2. ja rowniez w upaly stawiam na krem bb :) ladna delikatna stylizacja :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się dużo bardziej niż podkład, choć niestety nie kryję tak mocno :D Dziękuje bardzo!:)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz, sandałki skradły moje serce :) a głupim hejtem się nie przejmuj, dopóki ludzie będą czuli się anonimowo i będą zazdrościć - będą starali się dopiec i wyładować frustrację:) trzeba to olać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne butki z frendzlami <3 czekam na post o produktach, które poprawiły kondycje twoich włosków, kto wie może coś też posłuży moim;p Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej wyłącz opcję dodawania Anonimowych komentarzy :) co do zapominalstwa - mam to samo, więc zapisuję wszystkie powierzone mi zadania w zeszycie i potem tylko skreślam, każde zadanie po jego wykonaniu. Ja również w delikatnym make upie wyglądam o wile młodziej, niż w pełnym ciężkim makijażu, może i dlatego przestałam się malować (używam tylko tuszu do rzęs i kredki do oczu), bo właśnie chodzi o to, by wyglądać młodo a nie postarzać się :) Jeszcze przyjdzie czas na starość, a teraz trzeba korzystać z delikatnych młodzieńczych rysów twarzy i nie przykrywać ich tonami kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz :) czasami kazdy ma taki dzien ze musi pomarudzic wiec wszystko rozumiem :) lubie polaczenia jasnych kolorow to swietny wybor na duze upaly! nie przejmujcie sie komentarzami zawsze beda sie pojawialy szczegolnie od ludzi ktorzy sami niczego nie osiagneli :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest świetna! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka wpadła mi w oko! :) lubię takie zwyklaczki :)

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Agusia podczas ciąży włosy sa dużo zdrowsze i gęściejsze , jednak czasami po ciąży albo zostają takie ładne i piękne albo wypadają garściami i wracają do poprzedniego stanu buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że moje choć trochę zostaną w takiej dobrej kondycji, ale mimo podcinania nadal mam suche i zniszczone końcówki (efekty samodzielnych eksperymentów z kolorami) :( Po urodzeniu dzidziusia, wybiorę się do was do salonu, to może mi wyczarujesz na głowie to wymarzone sombre i doradzisz jakieś dobre produkty, żeby jako tako wyglądały :)
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)