poniedziałek, 25 lipca 2016

Czerwona hiszpanka-Aga.ka



Hej kochani :*

Podobno tak jak mija poniedziałek, taka będzie reszta tygodnia. Staram się podchodzić do tego dnia pozytywnie- choć czuję się jak wyrzucony na brzeg wielorybek :)W dzisiejszym poście, po raz pierwszy w rolę fotografa, zamiast Kingi wcieliła się moja siostra Ilonka :).

 Czas mija bardzo szybko. Jestem już w ósmym miesiącu ciąży, a maleństwo dokucza wpychając mi pod żebra swoje małe stópki. Złośliwiec, uaktywnia się najbardziej wczesnym rankiem i nocą. Z mojej strony pojawi się teraz więcej o noworodkowej wyprawce, urządzaniu dziecięcego pokoiku itp.Ten temat jest mi aktualnie najbliższy :) ( Nie martwcie się nadal jestem kobietą-nie tylko matką . Nie będę skupiała się jedynie na tym. Chciałabym raczej pokazać wam, że dzidziuś nie oznacza końca świata i nadal można się rozwijać i spełniać swoje marzenia będąc mamą  :) 

Dziś mam na sobie czerwoną (mój zdecydowany faworyt wśród kolorów) sukienkę "Hiszpankę"- jeden z najgorętszych trendów tego lata :) Czarne sandałki w stylu BOHO z frędzlami- zdążyliście już chyba zauważyć, ze uwielbiam frędzle i często pojawiają się w moich stylizacjach. Całość dopełnia duża kopertówka z Pull&Bear, i okazały naszyjnik z House. Chciałam nadać stylizacji bardziej luźny, miejski charakter-dlatego zdecydowałam się na towarzystwo czapki z New Era.

Czy któraś z was używała perfum Calvin Klein-Euphoria, lub Chanel No 5? Najlepiej obu :) Od lat jestem wierna jednemu zapachowi ( Calvin Klein In2U, polecam są przepiękne i trwałe), ale potrzebuję zmian i potrzebne mi informacje  odnośnie wytrzymałości obu tych produktów. 

Jeśli macie jakieś uwagi do postów, chcecie czegoś więcej, lub mniej dawajcie znać :) Każdą opinie bierzemy pod uwagę, blog jest przecież właśnie dla Was :)Widzimy się w komentarzach,buziaki :*












39 komentarzy:

  1. Przede wszystkim wyglądasz cudownie! Kwitnąco, pięknie :) Chyba ciąża Ci służy :)
    Śliczna sukienka, bardzo mi się podoba :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę powodzenia! I dziękuję za komentarz na moim blogu, ja tutaj na pewno będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno również będę do Ciebie zaglądała :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O rany jaka piękna! Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji, czerwień pięknie podkreśla Twoją urodę. Odnośnie nowych perfum to poczekałabym do czasu gdy urodzisz dzidziusia. Zmiany hormonalne powodują bowiem ,że niektóre zapachy przestają się podobać lub są nie do zniesienia..Gdybym miała wybierać to wolę Euphorię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*, masz racje wstrzymam się do tego czasu :)

      Usuń
  4. Wzór dla nie jednej kobietki w ciąży! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłas taka ładna a wygladasz jak tłuscioch :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ktos myli pojęcia ciąży a "tłuściocha" zazdrość nie dobra ..

      Usuń
    2. Byla i jest ladna. Mimo ciazy na tlusciocha nie wyglada. Ktos ti jest albo slepy albo wredny i zazdrosny.

      Usuń
    3. ty sie pokaz, zobaczymy jak ty wygladasz :). cos noe pasuje? to spadaj.

      Usuń
    4. Drogi anonimie uroda jest kwestią gustu i nie Tobie muszę się na szczęście podobać :) Tłuściochem za to nie czuję się wcale, jestem dumna z mojego brzuszka, i nie zamierzam tego ukrywać :)

      Kochani bardzo dziękuję za wsparcie i miłe słowa, kompletnie się ich nie spodziewałam! Jeszcze raz dziękuję z całego serca za to, ze stanęliście po mojej stronie <3

      Usuń
  6. Jak na wielorybka to wyglądasz niesamowicie atrakcyjnie 😉 chciałabym tak wyglądać w 8 miesiącu, ale u mnie wypadnie to zimą więc, raczej nie będę mogła się pokazać w tak ładnym wydaniu.
    Jestem ciekawa tych dzidziusiowych postów toteż dodaję do obserwowanych 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana następne posty będą dzidziusiowe :*

      Usuń
  7. Śliczna sukienka, ta ciąża Ci sprzyja, promieniejesz :)

    Micia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w tym wszystkim wręcz zachwycająco :) Co do perfum, to moja mama używa Euphori i ludzie wyczuwają od niej zapach przez wile godzin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz! Tak promiennie i świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Euphoria pachnie naprawdę pięknie, polecam :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w czerwieni, a ta sukienka jest cudna i bardzo fajnie do niej dobrałaś dodatki. Poza tym masz bardzo zgrabne nogi i wyglądasz kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie dwóch stylów!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jak Ty ślicznie wyglądasz! w takiej ciąży można chodzić bez końca ;D oczywiście nie życzę ci tego ;) ale napatrzeć się na Ciebie nie można!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka super, ale i tak najlepszy jest brzuszek *.* :). Ciąża dodaje Ci uroku :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygładzasz. Perfumów używałam obydwu. Moim faworytem jest jednak Chanel N. 5

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentujecie :) Mam te same sandałki w odcieniu beżowym - są niesamowicie wygodne :) Poczekaj do 9 miesiąca, wtedy to dopiero maleństwo będzie się rozpychać i wypinać :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz :) a sukienka mega :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)