poniedziałek, 11 lipca 2016

love white/Aga.Ka

Witajcie kochani :)
Jako, ze ostatnio, ktoś zwrócił nam uwagę, że nie tylko kobiety czytają bloga- zmieniam formę powitania i obiecuję nie pisać już wyłącznie "hej kobietki" :D

Do końca ciąży zostało mi tylko dwa i pół miesiąca. Szczerze mówiąc z dnia na dzień robi się coraz ciężej, ale też z coraz większą niecierpliwością wyczekuję rozwiązania. W tych gorszych momentach niezastąpione wsparcie daję mi moja druga połówka <3

Jak wiecie ostatnio najlepiej czuję się w kobiecych, stonowanych zestawach. Na szczęście stereotyp zaniedbanej kobiety z ciążowym brzuchem w rozciągniętych dresach- to już przeszłość. Przecież w każdej sytuacji chcemy czuć się piękne, więc dlaczego z brzuszkiem miałoby być inaczej ?;)  


W dzisiejszej stylizacji postawiłam na klasykę- najbardziej oczywiste połączenie kolorów czerń i biel. Od jakiegoś czasu mocno lansowanym trendem  są długie koszule, które z powodzeniem zastępują sukienki. Moją kupiłam w Tally Weijl (zawsze jednak noszę pod nią spodenki, w przeciwnym razie wszystko widać). Gdyby nie ciąża, dobrałabym do niej czarne klasyczne szpilki-niestety muszę zadowolić się płaskim obuwiem. W tym przypadku są  to białe koronkowe Slip On-y. na pewno dużo wygodniejsze niż obcasy, choć mniej efektowne  :). Całość dopełnia srebrna biżuteria z Apartu, i czarna mała torebka w stylu Boho (znacie ją z jednego z wcześniejszych postów- kupiłam ją w Han Sur Lesse).
Zostawiam was ze zdjęciami, gościnnie jeden z najważniejszych mężczyzn w moim życiu- mój chrześniak Jan :* 

Buziaki :*
Aga Ka






















SHIRT/TALLY WEIJL, BAG/NO NAME. SHOES/NO NAME, JEWELLERY/APART

9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochana, Jasiu przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam sobie taką zwiewną koszulową kieckę <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciąża wpływa na Ciebie kwitnąco, wyglądasz zabójczo pięknie:-) Śliczna ta koszulo-sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobiety po ciąży wyglądają tragicznie nieródki góra :D Chwalicie się tym że złapałyście kogoś na dziecko? Obie jesteście niestety bardzo brzydkie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak masz rację, Kamil i Patryk to jedyni mężczyźni, jacy zwrócili na nas uwagę. Nikt inny nigdy nas nie chciał :(. Takie z nas brzydule, a mimo wszystko nadal nas oglądasz :)
    Pozdrawiamy, zazdrośnico :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, muszę przyznać, że wyglądasz olśniewająco! Nie jedna kobieta pewnie ci zazdrości kochana. Świetna stylizacja. Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie do Ciebie pasuje ta koszula, fajny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sesja ;)
    http://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)