czwartek, 14 lipca 2016

Oranżowa dziewczyna Kinga

Witajcie KOCHANI! ciesze się, że jest Was coraz więcej nie tylko kobiet, ale i mężczyzn. 
Nasza społeczność Immeji się rozrasta jeee :) Ale, ale czym byłby nasz blog, gdyby nie nasi równie wspaniali hejterzy?
Was również jest coraz więcej co mnie cieszy, znaczy to, że idziemy w dobrym kierunku, bo żal nogę ściska :D a kto inny nam tyle wyświetleń nabije? Ja się pytam ;)
Jest mi niesamowicie miło i bardzo dziękuję za wszystkie budujące komentarze oraz wiadomości prywatne.
Najbardziej zainteresowanym obiecuję, jak najdokładniej opisać moją przemianę, żeby i Wam było łatwiej w swojej:)
Śledźcie naszego bloga, mamy mnóstwo rzeczy do przekazania i nie umiemy się ograniczać tylko do wałkowania jednego tematu, post po poście:)
Immeji to dziewczyny, przegadujące jedna drugą, myślimy o nowym projekcie i będziecie mieli okazję zobaczyć to na własne oczy, usłyszeć na swoje uszy :) 
Dziś mam dla Was outfit z upalnego dnia. Powyżej szyi pierwsze co rzuca się w oczy, to związane włosy.
Mój synek upodobał sobie je do szarpania kiedy zaczyna śpiewać, ja jednak wole ograniczać takie zabawy.
Poniżej barków zaś przykuwająca wzrok jest zwiewna oranżowa bluzka, tunika, sukienka? (w zależności od poziomu moralności czy swojego wzrostu można wybrać odpowiadającą osobowości wersję :D ) plus szorty bezpieczeństwa pod spodem.
Do tego dobrałam delikatne, wiązane sandałki na obcasie typu gladiatorki, uzupełnieniem jest torba kuferek w tym samym kolorze ciepłego beżu. 
Jan wybrał koszulkę pod kolor sukienki mamy, spodenki pod kolor majtek, a buty zgubił po drodze :)
Dziękuje za uwagę, buziaki :* Kinga 






























































BLOUSE/NEW LOOK/, BAG/NO NAME. SHOES/DEEZEE, JEWELLERY/NO NAME

8 komentarzy:

  1. swietna sukienka , buty też są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, stylizacja świetna idealna na ciepłe letnie dni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing look dear, great pictures !
    Thank you for your comment on my blog :-)
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back ! xoxo

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/indian-style-sunset-shisha-bar.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mega mi się podobają takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look, żywy i letni :)
    Sandałki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)