niedziela, 31 lipca 2016

Summer Time



Dzisiejszy wieczór upływa mi na oglądaniu powtórki gali UFC 201 (w momencie, gdy powstaję post, nie było jeszcze powtórki walki Karoliny Kowalkiewicz, więc jeśli też chcecie ją obejrzeć, cała gala od 21 na Extreme Sports).  W roli fotografa, kolejny raz moja siostra Ilonka :)
Stylizacja bez żadnych niespodzianek. Jak zawsze prosto i kobieco. Kolejny raz sukienka (
Bershka)-przytyłam na ten moment 12kg, nie ma szans na to bym wbiła się w jakiekolwiek moje spodnie :D Torebka Ell Carra-jeśli zależy wam na dobrej jakości, sprawdzi się świetnie. Wiązane sandałki z frędzlami kupiłam na stronie DeeZze, (takie wiązania niestety skracają nogi). Całość miała być subtelna, więc do sukienki dobrałam  tylko delikatny łańcuszek z House.











 
 Od jakiegoś czasu moje palce u rąk zaczynają przypominać serdelki, nie mogę włożyć na nie żadnego pierścionka. Chodzę już jak kaczka i osiągnęłam mistrzostwo w użalaniu się nad sobą i innymi. Bywa tak, że mój biedny mężczyzna zastaje mnie w domu całą we łzach, bo akurat przeczytałam coś smutnego (najczęściej kolejny post na facebooku o biednych porzuconych psach), namiętnie je zresztą udostępniam).  Z każdym dniem jest mnie też coraz więcej, ale wiem, że koniec jest już blisko i widok tego wiercącego się w brzuchu malucha, finalnie wynagrodzi mi wszystko. :)
Jak zwykle dziękujemy za to, ze z nami jesteście. W środę znowu pojawi się nasz wspólny post, a w weekend zorganizujemy obiecany konkurs :)



Kochani na zdjęciu jedna z moich największych miłości- Lola. Nie jest rasowa,  nie jest modnym dodatkiem do torebki (ostatnio mam wrażenie, ze dużo osób szuka własnie takich psów) Nie zna miliona sztuczek ( ale zna podstawowe komendy :)). Nikt za to nie okażę wam tyle bezinteresownej miłości, co pies. Kilka lat temu, ktoś zostawił ją w lesie, bezbronnego maleńkiego szczeniaczka. Ona miała dużo szczęścia, ale niestety nie każdy pies ma go tyle samo. Jeśli szukacie pupila, warto odwiedzić schronisko. Pies, którego uratujecie odwdzięczy się wam szczerą miłością- mogę to zagwarantować :)
Buziaki :*Aga 


30 komentarzy:

  1. Agatko wyglądasz rewelacyjnie cała promieniejesz :)
    Mysle, że dużo kobiet w ciąży lub już mamusiek czytając ten post myśli "Jeju obym ja tak mało przytyła" lub "czemu ja wyglądałam jak toczaca się kulką w ciąży". Muszę to powiedzieć jeszcze raz - wyglądasz przepięknie:)

    Słodka ta Lola i ta plamka czarna :D nie ma takiej drugiej:) Po co kupować psa, skoro tyle biednych psiaków prosi o miłość? Również apeluję przygarnij - nie kupuj:)
    Buziaki Patsi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Patulka <3
      dziękuję za miłe słowa :0 Wiem, ze rozumiesz moja miłość do czworonogów, sama adoptowałaś maleństwo i wiesz jaka to ogromna radość <3

      Usuń
  2. Gratuluję pociechy ;) Bardzo ładne buty gdzie je zdobyłaś?

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Butki zamówiłam na DeeZee.pl :)

      Usuń
  3. Wyglądasz ślicznie! Obym ja tak wyglądała za kilka miesięcy.
    Heheh, a ten płacz na każdy temat to znam aż za dobrze, mąż juz się nawet nie dziwi 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz nogi zgrabne a brzuszek pięknie się prezentuje tak dostojnie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie i niezwykle eterycznie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! I nie słuchaj tego, co mówią że nie będziesz miała czasu i że będzie ciężko. To takie gadanie, osób które nie potrafią się ogarnąć ani czasowo ani życiowo. Pamiętaj to, że oni nie dali rady i im się coś zmieniło nie znaczy, że tobie się zmieni. Pierwsze tygodnie są ciężkie ale później nie ma już nic ciężkiego. I najważniejsze to iść za tym co chce się osiągnąć. A ci, którzy ci tak gadali będą zbierać szczękę z podłogi! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w ciąży!:) Sukienka super Ci pasuje!:) Życzę szczęśliwego roziwązania!:)
    PS Też mam siostrę Ilonkę i też jest czasami moim fotografem!
    Poydrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie kochana wyglądasz w tej sukieneczce, lekka i zwiewna w sam raz na upały <3 Lola prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Na bloga trafiłam całkiem przez przypadek, nie znam ani Ciebie ani Kingi ale jestem pod mega wrażeniem tego co robicie dziewczyny : )
    Jesteście wzorem do naśladowania pod wieloma względami i nie mówię już o kwestii stylizacji, ale tego co Was łączy czyli przyjaźń! Fajnie, ze macie siebie widać ze możecie na sobie polegać i obydwie odwalacie kawał dobrej roboty na blogu!
    Agata w ciąży wyglądasz olśniewająco! Życzę Ci tego, abyś dzielnie zniosła te ostatnie chwilę, trzymam kciuki, żeby rozwiązanie które zbliża się wielkimi krokami było dla Ciebie i dzidziusia szczęśliwe. : )
    Tak jak pisałam wcześniej bloga śledzę przez przypadek i rzadko zdarza mi sie komentować, dlatego chciałabym wspomnieć jeszcze o jednej osobie, mianowicie Kindze. Dziewczyno uwielbiam czytać Twoje wpisy i chce powiedzieć, ze Jasio na pewno będzie kiedyś dumny bo Jego mama to niezła laska!
    Mam szczerą nadzieję, ze nie poddacie się tym hejtom, to tylko znak ze idziecie w dobrym kierunku i tego się trzymajcie. : )
    Mam nadzieję, ze budząc się rano i siadajac do kawy bede mogła umilić sobie czas czytając Wasze posty.
    Buziaki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wyobrażasz sobie ile radości sprawił nam Twój komentarz! Dziękujemy bardzo za napisanie tych słów, to sprawia, ze chcemy być w blogowaniu jeszcze lepsze, dawać więcej postów, wprowadzać coraz więcej nowości!
      Siłą naszego bloga jest przyjaźń, ale i tacy czytelnicy jak Ty! Jeszcze raz ogromnie dziękuję w imieniu swoim i Kingi <3
      Obiecujemy, ze nie zrezygnujemy i będziesz nie raz czytała do porannej kawy nasze posty!
      Buziaki :*!

      Usuń
  10. powtorze za innymi ale nie moge tego ie napisac - wygladasz pieknie! juz niedlugo mina te humory i napady placzu, a usmiech dziecka wynagrodzi wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama nie mogę się doczekać brzuszka, czekamy tylko 10 miesięcy do ślubu ;) wyglądasz mega , piękna sukienka, zdrówkaa ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciąża CI służy, wyglądasz pieknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentujesz się świetnie ! ;*

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz! Promieniejesz kochana :) Widać, że ciąża Ci służy :) Świetna sukienka, naprawdę bardzo ładnie w niej wyglądasz. Z resztą ja uważam, że kobieta w ciąży zawsze pięknie wygląda :) Życzę Ci zdrowia i maluszkowi, bo to jest najważniejsze :)

    Zapraszam na nowy wpis: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka a z sandałkami wyglada rewelacyjnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówisz, że przytyłaś, ale nogi idealne jak na ciążę! :) Genialna sukienka, a Ty promieniejesz! Widać, że ciąża i brzuszek służy kobietom! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta sukienka. :) Ogólnie stylizacja jest super! ;) Słodki piesek.:) Ja mojego nigdy bym nie porzuciła gdzieś w lesie... Żadnego psa bym tak nie potraktowała. Jakbym była w takiej samej sytuacji co Ty również bym uratowała takiego pieska. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Jakbym była w takiej samej sytuacji co Ty również bym uratowała takiego pieska. ;)'
      Mam nadzieję, że w tym momencie żartujesz, bo komentarz totalnie bez sensu ;/

      Usuń
  18. Śliczna sukienka, a Ty pięknie wyglądasz!:)
    Cudny piesek, też uważam, że lepiej adoptować, zamiast kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te zdjęcia, a brzuszek genialnie prezentuje się na zdjęciach i dodaje fotografiom ogromnego uroku :)
    Stylizacja rzeczywiście bardzo kobieca i idealnie pasująca na lato ;]
    Czekam na zdjęcia z dzidziusiem!
    W sumie nie uważam, że lepiej adoptować niż kupować, gdyż moim zdaniem pies ze schroniska jest tyle samo wart co ten z gospodarstwa. Wiadomo, że te ze schroniska więcej przeżyły, ale wszystkie psy powinny być traktowane tak samo ;p
    Pozdrawiam cieplutko!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz naprawdę coraz lepiej, oby było jak najmniej tych dokuczliwych objawów ciązy, bo w lato naciezej chyba przterwać :D
    Sliczne zdjecia, bardzo ładna sukienka/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne masz te sandałki :) Szczęśliwego rozwiązania Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję kochana, a stylizacja jest subtelna i zwiewna i ładnie Ci w niej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka i pięknie w niej wyglądasz!:) Psiunia jest urocza. Szkoda, że poprzedni właściciel nie docenił tego. Dobrze, że na jej drodze Ty stanełaś

    OdpowiedzUsuń
  24. woooow miazga ! wszytsko mi się podoba :D aż to dziwne ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)