piątek, 26 sierpnia 2016

Jak stosować dopalacze

Dopalacze...czyli w tym przypadku pas wibrujący, podnoszący skuteczność dotychczasowych sposobów na zmniejszenie centymetrów tu i tam  :)
Dla osób po ciąży, cellulitem z mało jędrną skórą i tak samo niską samooceną.
Dla tych, którzy zaczynają walkę i tych już wprawionych w bojach z dietą,
i płytami Chodakowskiej 3 razy w tygodniu. 
Od początku:
Na pewno każdy z Was widział w przeciągu ostatnich kilku lat w telezakupach i tych takich innych formach sprzedaży takie cudo, które zrobi z użytkownika smukłą Mel b czy innego Pudziana.
Pierwsza myśl przeciętnego Polaka? 
kolejna kupa, dzięki której, efekty są odwrotnie proporcjonalne do ceny, jaką musimy wydać.
Mój mąż kupił wibro-ekszyn z zamiarem zrobienia kaloryfera na brzuchu, większego niż ten u nas w domu. 
Kaloryfer nadal jest bojlerem, a żona zamiast swego małżonka korzysta z uroków pasa wibrującego :D 
Powiem tak, sześciopak na brzuchu będziecie mieli jeśli sobię kupicie :D 
Tak, czy inaczej znalazłam inne świetne zastosowania.
Ćwiczę tak często jak Jaś i czas pozwala, umęcze się, napocę, a po wszystkim włączam masażer i odpoczywając dbam o swoje ciało nadal, de facto nic nie robiąc :)
Ten pas przyczynił się do zmniejszenia po ciążowego brzucha, oraz ujędrnienia skóry, która wiadomo rozciąga się do niewyobrażalnych rozmiarów,gdzie wiadomo ciężko wrócić do tego stanu sprzed :) 

Stosuję codziennie na pupę, uda i brzuch wraz z kremem ujędrniającym, pas wibruje-ujędrnia plus dzięki drganiom "wklepuje" kosmetyk mnożąc fajne efekty, polecam :)

Zalety:

  • pomaga zniwelować ból menstruacyjny,
  • rozbija cellulit, ujędrnia, wygładza skórę,
  • ułatwia wchłanianie kremów pomocnych w wyszczuplaniu, ujędrnianiu skóry,
  • masuje zakwaszone mięśnie, minimalizuje ból
  • cena-ok 60zł
Wady : 
  • uczucie pieczenia, przy użyciu pasa bez nawilżaczy (może to być nawet oliwka)
  • ograniczone poruszanie się, jeśli korzystamy z tego odchudzacza jesteśmy uziemnieni przy najbliższym kontakcie, długość kabla ok 100cm






Dzisiejszy post jest uzupełnieniem wcześniejszych o tematyce zmniejszania ciałka i 
podniesienia poczucia własnej wartości, o milion jednostek w górę:)






  • Cellulit? nie znam! Kinga
  • Kiedy kot śpi.../// Kinga
  • Z kaczki w łabędzia :D Kinga


  • 36 komentarzy:

    1. Wszystko fajnie tylko tak się zastanawiam kiedy Ty masz na to wszystko czas ? Codziennie pas ćwiczenia masaż na cellulit. .. Jak Ty to robisz ? :D a gdzie czas dla dziecka dla meza spacery gotowanie sprzątanie ? Chyba że masz kogoś kto Cię w tym wręcza ;p pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ciesze się, że ktoś to w końcu zauważył :D
        Od momentu narodzin Jasia musiałam stać się straaasznie zorganizowaną osobą.
        Większość rzeczy robię z małym, nawet ćwiczę z nim.
        Używam pasa do porannej kawy, lub do wieczornego filmu, a synek siedzi mi na brzuchu, bo lubi jak wibruje:)
        Często chodzę spać ostatnia, wstaję pierwsza.
        Jak Jasiek wstaje w nocy na mleko, wtedy siedzę na necie i sprawdzam nowinki ewentualnie sklepy online:D
        Jeśli zakupy, to z Jasiem, a żeby więcej czasu spędzić z mężem przychodzę do niego po pracy i idziemy razem do domu na lody, spacer :)
        Przy praniu Jasiek bawi się spinaczami, a jak gotuje bywało, że dobierał się do ziemi w kwiatkach :)
        Zawsze mam zrobiony manicure, pedicure ale zawsze robię go na noc, mam dobry wysuszacz i utrwalacz, nic mi się nie odgniata, a trzyma się 5-6 dni :)
        Do tego codziennie chodzę do rodziców, żeby ich odwiedzić i szyję na maszynie jak starczy mi czasu :)

        Usuń
      2. Wiadomo też , że jest mąż, jest rodzina na która mogę liczyć :)

        Usuń
      3. O kurczę, ddowód na to, że dobra organizacja i chęci to klucz do sukcesu! :)

        Usuń
      4. Mój maluch jest strasznie obsorbujacym uwagę dzieckiem, jakby nie dobra organizacja to tkwiła bym z nim w łóżeczku i zabawkami od wyjścia męża z pracy, do powrotu.
        Na pytanie co ugotowalas dzisiaj, spojrzalabym ze smutkiem na czajnik i stojący obok kubek z torebką herbaty, nie dotknięte kropla wody.
        Przecież nie było kiedy-zajmowalam się dzieckiem :)

        Usuń
      5. Haha, to tak jak u mnie czasami :)

        Usuń
    2. Fajnie naprawdę:) pozdrawiam Karol S.

      OdpowiedzUsuń
    3. więcej zalet niż wad więc chętnie poczytam gdzieś o nim więcej i może nawet zakupię :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jakby Ci sie udało trafić z akumulatorkiem to byłaby sprawa idealna :)

        Usuń
    4. Ja egzystuję podobnie jak Ty ;-) Faktycznie jak się wszystko dobrze zaplanuje, można znaleźć czas na wiele rzeczy. A z pasem do świetny pomysł. Zapaliłam się do jego zakupu i wypróbowania Twojej metody :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Żaden Batman nie jest super bohaterem, tylko matka 😁 My potrafimy wszystko, zwłaszcza w oczach dzieciaków :)
        A pas polecam :)

        Usuń
    5. Fajny ten pas, kiedyś się zastanawiałam nad jego kupnem i czy wgl daje jakieś efekty i póki co się nie zdecydowałam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja podobnie. Dla mnie pas był na jednym poziomie skuteczności, co tabletki na odchudzanie :)

        Usuń
    6. Odpowiedzi
      1. Piękny nie jest jeszcze, ale jakby nie te czekolady i trochę więcej czasu byłoby lepiej :D dziękuję :)

        Usuń
    7. Zaciekawiłaś mnie tym postem, postaram się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego pasa :)
      Obserwuje kochana :*
      Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Byłam, byłam bardzo ciekawy blog, pozdrawiam :)

        Usuń
    8. Ciekawe produkt, kiedys był u mnie w domu, ale sie popsuł :D
      Efekty jego stosowania, dosyć śrendnie w moim przypadku :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ten sam pas miałaś? i nie dawał nic? jeśli chodzi o mnie musiał sobie z wieloma rzeczami poradzić, może jesteś tak szczuplutka, że nie miał pola manewru ;p

        Usuń
    9. Kurcze fajnie cos takiego dodac do swoich ćwiczeń i diety :)

      Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kawka, gazeta/blog i niezobowiązująco pas :) Myślę, że to dobra opcja ;p

        Usuń
    10. No tak dziecko wymaga organizacji ... wszystko da się pogodzić ;) także super masz czas dla Siebie a to ważne :) pogratulować! A synek o której chodzi spać ?Bo jak by dziecko miało mi chodzić spać o 22 to nie wiem czy by mi starczyło jeszcze sił na cokolwiek...ja lubię mieć porządek w mieszkaniu i to c mój minus bo chyba wole wziąść się za sprzątanie niż za ćwiczenia :D tu obiad tu sprzątanie tu zakupy tu spacer dzień zdecydowanie za krótki :D ale fajnie ze Tobie się to udaje ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Właśnie mój mały jest wulkanem energii i o której on pójdzie spać zależy tylko ode mnie... Jeśli chciałabym z nim cały dzień w domu siedzieć, a nie spożytkowałby nadmiaru energii w bieganie za psami i wystarczająco nie zaspokoił ciekawości, to zdarzało mu się nawet chodzić spać o 3 a wstawać o 7 rano i nieee niestety w ciągu dnia również nie śpi długo, tylko godzinę max dwie. Uczę się obsługi mojego szkraba cały czas :)

        Usuń
    11. Zawsze mnie ciekawił ten pas ;p

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To ja teraz z najczystszym sercem mogę go polecić do kosmetycznych poprawek ;p

        Usuń
    12. Bardzo podobają mi się wymienione przez Ciebie zalety. Bez dodatkowych działań z naszej strony w celu zmiany nawyków żywieniowych czy ekstra dawki sportu, sam pas nic nie zdziała! Może jednak znacząco wpłynąć na wygląd naszej skóry czy mieć dodatkowe, ukryte zalety! Świetny wpis :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Czyli jednak taki pas ma jakieś zastosowanie :) Ja widząc reklamy takich urządzeń, myślę jednak jak statystyczny Polak, że tego typu rzeczy nic nie pomagają i jest to tylko wyłudzanie pieniędzy. Z resztą myślałam, że jest to droższe :D A tu się zaskoczyłam. I aż przemknęła mi myśl, może kupić kiedyś? Dla ujędrnienia ciałka chyba warto :) Chociaż dla minimalnego ujędrnienia :) Bo jednak nic nie zastąpi ćwidzeń. Ale dzięki Tobie właśnie zmieniłam nastawienie do tego pasa.

      Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    14. Mój brat cioteczny stosował i był na prawdę zadowolony, podobno działa cuda, ale ja tam lubię się spocić i od września córka do zerówki, syn do żłoba, a matka na siłkę :) Świetnie wyglądasz, grunt to być zadbaną i pewną siebie kobietą. Nasza samoocena przekłada się na naszą kondycję psychiczną, a to znowu na pozytywne nastawienie i bycie lepszą mamą i żoną. Serio. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Interesujący obiekt :D

      grlfashion.blogspot.com
      zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Mój ojciec ma ten pas i sądził, że ubywa mu centymetrów, haha. Ja jednak wierzę w Chodakowską, dietę i siłownię.
      >FOXYDIET

      OdpowiedzUsuń
    17. bardzo ciekawy pas :D mam cos podobnego xd
      Mój blog
      Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

      OdpowiedzUsuń
    18. Ja mam coś co podobnie działa bez użycia żelu, posiada elektrody które mają przy przyssawkach coś jak żel tylko w zabitej konsystencji jak galaretka :) mam go i lubię ale teraz nie mam gdzie kupić wymiennych elektrod :(

      OdpowiedzUsuń

    Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)