poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Jestę fotografem :)

W najbliższym czasie moje zdjęcia będą pojawiać się tu sporadycznie :). Bardzo lubię nowości i w przeszłości dość często zmieniałam coś w swoim wyglądzie i stylu ubierania. Zazwyczaj zmiany zewnętrzne, zbiegały się z tymi wewnętrznymi. Przez ostatnie dwa lata, moje życie mocno się ustabilizowało. Przestałam więc eksperymentować :) Za miesiąc wszystko wywróci się do góry nogami, urodzę dziecko i z tej okazji planuję kolejną metamorfozę, Oczywiście pochwalę się nią tutaj :)

Dziś kilka zdjęć mojego autorstwa. Jak wiecie dobrze czuję się przed obiektywem, ale fotografowanie również sprawia mi przyjemność. W roli modelek Kinga, Sandra i Ania. Najpiękniejszy model to oczywiście mój najukochańszy chrześniak Jan <3


Zdjęcia wykonuję hobbystycznie, nie są profesjonalne. Planuje jednak się podszkolić i mam nadzieję, że będą prezentowały się lepiej.
Buziaki,
Aga :*


Kinga i Jan













Sandra 









Ania






4 komentarze:

  1. Jasiu pokonał "konkurencję" w modelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Sesja Kingi i Jana szczególnie przypadła mi do gustu, bo jest niesamowicie energetyczna, a radość która z niej bije udziela się oglądającym :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)