piątek, 19 sierpnia 2016

W zgodzie z trendami

Dziś bez zbędnych opowieści, a post w zgodzie z trendami na nadchodzącą jesień. 
Outfit prócz modowej zgodności, jednocześnie idealnie współgra z moją osobowością-z małym pazurkiem. 
Pogoda tego dnia była typowo późno-letnia, dylematy w stylu jak się ubrać na krótko, czy na długo?
Ja to pogodziłam-ubrałam się i na krótko i na długo :D
Standardowy strój-ciemne szorty z przetarciami, dłuższa czarna kurtka, oraz luźny top z lekko prześwitującego materiału.
Co więc nadaje nieprzeciętności temu lookowi, a nam świadomości, że nikt nie przejdzie obok nas obojętnie?
Z całą pewnością charakterystyczna czapka z uszami, oraz jak na kocicę przystało-gepardzie centki ulokowane na sliperach.
Nieodzownym elementem dopełniającym stylizację każdej szanującej się modowej fanki, w tym sezonie jest plecak!
U mnie mały czarny zgrabny, od razu przypominają się czasy gimnazjum :) 

Trendy na jesień zimę 2016/17 

Projektanci stawiają na wielki powrót lat osiemdziesiątych! dziś u siebie przemyciłam drobny element w postaci butów w zwierzęcy print, no ale
przyznać się, która z Was się cieszy, że panterka znowu w modzie ?:D 






























Teraz co tydzień zawsze będzie modowy smaczek, 
razem z przemytem hitów sezonu :) 


buziaki, Kinga



hat/h&m // top/river island // jacket/zara // shorts/h&m // watch/aldo // shoes/nn //
backpack/atmoshere

7 komentarzy:

  1. Łał jaka fajna ta czapeczka z uszami :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka! Bardzo mi się podoba :) Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak najbardziej w moim guście - luźno, wygodnie i modnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. omg mega
    zapraszam
    https://byzuzix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)