poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Zosia Samosia-ciążowe stylizacje

Na pewno każdy z was zna ten wiersz Tuwima. Mi spodobał się tak bardzo, że deklamowałam go na konkursie recytatorskim w podstawówce;p. Przyznam szczerze tytuł okazał się proroczy, o ile w dzieciństwie nie miałam problemu z tym, ze ktoś coś za mnie robił-teraz ciężko mi przyjąć pomoc nawet przy składaniu deski do prasowania (gdy zabiera się za to mój facet, patrzę na niego z miną "i tak zrobiłabym to lepiej" ) Wiem, ze to jedna z moich głównych wad. Nawet teraz w dziewiątym miesiącu ciąży, nie pozwalam się wyręczać, a jeśli już ktoś narzuci mi swoją pomoc to czuję się strasznie z tym, że sama czegoś nie zrobiłam.

Czasem jednak nawet ja miewam ataki paniki, a nie ma dla mnie nic gorszego niż myśl, ze mogłabym sobie nie dać z czymś rady.  W początkowej fazie ciąży nie bałam się opieki nad maluchem. Chodzę do szkoły rodzenia, tam pokazywali wszystko. Wczoraj wieczorem nagle zapomniałam każdej z rzeczy, której się  nauczyłam. Oglądając film instruktażowy nr milion o przewijaniu, karmieniu, kąpaniu wpadałam w coraz większą panikę. W każdym były inne metody trzymania malucha. Pierwsza myśl? Schować się głęboko w szafie i udawać, ze to wcale nie ja za chwilę mogę jechać na porodówkę. Druga? Napisać do Kingi i siostry. Obie podniosły mnie na duchu na tyle, bym znów zaczęła racjonalnie myśleć.
Bycie mamą było zawsze ostatnią ze spraw do odhaczenia na liście moich życiowych planów Priorytety przestawiły mi się kompletnie, gdy spotkałam właściwego mężczyznę.  Czuję, że już za chwilę mogę opuścić bloga na jakiś czas, więc to ostatnie brzuszkowe zdjęcia i ostatni mój ciążowy post. Mimo, że cholernie boję się tego co będzie-kocham tego malucha nad życie. Kocham go, choć jeszcze się nie widzieliśmy. I już wiem, ze to pierwsze spotkanie, będzie szczęściem jakiego nie jestem sobie w stanie nawet wyobrazić
Buziaki,'
Aga :*


 Kilka ciążowych zdjęć z kilku ostatnich miesięcy. szczególnie dla tych kobiet, które będą szukać inspiracji na brzuszkowe stylizacje :) Małe podsumowanie dziewięciu miesięcy :)












KOCHANI W DZIŚ O PÓŁNOCY ZAKOŃCZY SIĘ NASZ KONKURS (O SZCZEGÓŁACH INFORMOWAŁYŚMY WAS TUTAJ. WYNIKI PODAMY WAM W ŚRODOWYM POŚCIE :)


23 komentarze:

  1. Śliczna z ciebie kobieta :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się szczególnie te w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jestem pewna, że ze wszystkim sobie świetnie poradzisz! Chyba każda przyszła mama martwi się jak to będzie, ale potem każda nauczy się wszystkiego :) Wszystko będzie dobrze! Wyglądasz przepięknie :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z Ciebie kobieta, poza tym godne podziwu jest to, że nawet w ciąży wyglądasz tak stylowo i ślicznie! Na pewno gdy już odważę się zajść w ciążę będziesz dla mnie inspiracją!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczego się nie bój - wszystko przyjdzie bardzo naturalnie. Szczęśliwego rozwiązania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ciążowe stylizacje:) bardzo stylowa przyszła mama:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna kobieta!:) super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać w ciąży też można pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz! Ciąża ci służy i to bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana, powinnaś korzystać z przywileju i dać się wyręczać . Pamiętam ,że ja po urodzeniu dziecka byłam notorycznie zmęczona...

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobre ciążowe stylizacje! ale powiem Ci, kochana, że głupio robisz, faceci bardzo szybko przyzwyczajają sie do takiego stanu rzeczy i nie obejrzysz się a będziesz latać po domu z wywieszonym jęzorem, bo sama wszystko lepiej zrobisz, a facet będzie wygodnie siedział sobie na kanapie, z piwkiem, oglądał jakieś wiadomości albo czytał gazetkę, albo po prostu kimał, nie licz na to, że się domyśli i rzuci sie do pomocy! jak teraz teraz tego nie zrobisz to już później Ci sie nie uda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe ciążowe stylizacje! Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz! :) Ostatnie zdjęcie - najlepsze! <3 Patrzę i patrzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kobieta! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie w każdej stylizacji :) ciąża ci służy :) wiesz jak to jest twoje maleństwo będzie miało teraz dużo blogowych cioć i wujków. Będę trzymać kciuki aby wszystko przebiegło sprawnie :) teraz się powinnaś wysypiać :)
    Sama jeszcze nie mam dzieci ale ciocia Ania zawsze jest pomocna i moje dwie bliskie koleżanki niedawno urodziły ok 3 miesięcy temu :) i kocham je własne :) trzymam za ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda w ciąży wiele się zmienia, na przodzie jest zawsze brzuch :) dosłownie i w przenośni. pięknie zdjęcia. ciąża Ci służy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)