poniedziałek, 12 września 2016

Bomber Jacket


Szał na bomberki nadal trwa,  więc dziś mój ulubiony model z H&M. Co prawda za oknem upał, ale jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Dlatego stylizacja już na te chłodniejsze dni :) Jest wygodnie i luźno, W takich zwyklaczkach, czuję się ostatnio najlepiej. Do bomber jacket dobrałam pojemną torbę z Sinsay, klasyczne superstary i koszulę z H&M. Chociaż nie cierpię legginsów, w żadne spodnie  już od dawna się nie mieszczę, więc to był jedyny możliwy wybór. Na zdjęciu model dla kobiet ciężarnych z Gatty :) Zmęczenie ostro daję mi się we znaki. Ostatnie dni ciąży są najgorsze. Jakieś rady, przed porodem naturalnym? ;p Do niedawna nie bałam się w ogóle, ale zaczynam odczuwać strach.




Jacket/H&M, Bag/Sinsay, Shoes/Adidas (butsklep.pl) Legginsy/Gatta, shirt/H&M

W następnym poście ciąg dalszy o ulubionych matach :)Buziaki!Aga <3

10 komentarzy:

  1. Klaudia Napiórkowska12 września 2016 12:45

    Ciąża Ci słuszy:) wygladasz bardzo ladnie, niestety nie dam zadnych raz przed porodem bo jeszcze nie jestem mama;)ale zycze szczesliwego rozwiazania;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Mam nadzieję, ze takie własnie będzie :)

      Usuń
  2. Jestem mamą już od 5 lat ;)
    I powiem Ci kochana że poród naturalny to najlepszy wybór jeśli chodzi o ciąże .
    Sama przeżyłam poród naturalny ale było warto i w twoim przypadku też tak będzie ;)
    Ps. Pięknie wyglądasz mamuśka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :*
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :):) uroczy brzuszek! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny masz bomber, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sportowa elegancja, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)