piątek, 30 września 2016

Jesienny must-have

Witajcie moi wspaniali czytelnicy, dziś chcę Wam podziękować po prostu, że jesteście, że jest Was coraz więcej, dziękuję za każdy miły komentarz, oraz ten, który ma dać nam kopa dla lepszego blogowania. Dziś typowy wyjściowy outfit, bez kombinacji, to co lubię, to w czym się lubię na jesiennie, na szaro ale z pazurkiem, czarnym.. pod kolor :)
Jak zwykle brak czasu, Jaś pałętający się pod nogami, związany i zakneblowany żeby móc zrobić 10 zdjęć w lusterku :D
Brak czasu potencjalnych fotografów, spowodował tak słabą jakość dzisiejszych wypocin, obiecuję nadejdzie jeszcze lepszy czas pod tym względem :) 
Must-have na jesień?

SKÓRZANA RAMONESKA

Zawsze modna, zawsze przydatna,
pasująca do wszystkiego- dosłownie. 
Podejrzewam, że nawet bez niczego pod spodem, przyodziane jedyne w ową kurtałkę wyglądałybyśmy jak półtorej Aniołka Victoria's Secret (rzadko zdarza mi się widzieć kobietę o takich wymiarach, także uogólniam) :D 
Moja zdobycz jest z Zary, grubsza ekologiczna skóra, srebrne suwaki, taka soft motocyklówka :) 
Polecam wybrać jedną, porządną-taką która wystarczy nam na kilka lat prawie codziennego eksploatowania. Kolejnym punktem na liście jak dla mnie prawie też na cały rok to,

SZTYBLETY 

Ukochany krój buta zestawiany również praktycznie do wszystkiego. W moim sercu, jak i szafie ma wyjątkowe miejsce (kilka miejsc) czy to płaska podeszwa, czy różne wysokości obcasa.
Klasyczny, krój tegoż obuwia przemawia do mnie w 100 procentach, zaufałam im kilka lat temu i sukcesywnie co kilka miesięcy moja sztybletowa kolekcja powiększa się. 
Do must have-ów dobrałam minimalistyczną pikowaną torebkę z ozdobnym chwostem, takie maleństwo jest mało pakowne, jednakże mam do dyspozycji pusty koszyk wózka mojego syna, także wszystkie graty tam też lądują. 
Szara trapezowa sukienka z falbanką, srebrny włos pod kolor i jestem gotowa na podbój placów zabaw z małym :)
Dla tych wszystkich, którzy stoją na straży prawilnego widoku matki polki, mówię: 
spokojnie nic mi nie wystaje, pod spodem zawsze coś tam mam, ażeby nie straszyć niczego nie spodziewających się dziatw :D   




 
   

Dress//Next
Jacket//Zara
Bag//Zara
Shoes//Sinsay
Jewellery//NN

4 komentarze:

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)