wtorek, 27 września 2016

Orange, white i yellow

Hej kochani! zmieniamy cykl naszych spotkań na blogu. 
Większością postów będę się zajmować ja, z racji mamusiowania Agaty :) 
Nastał ten wstrętny czas, kiedy za oknami jesień i z każdym wyjściem na dwór zabieram 20 możliwych ubrań, bo raz mi zimno, 5 razy gorąco, 
a suma summarum i tak zawsze łapię jakieś choróbsko. 
Zatoki mi się obudziły z letniego snu, ale cóż taki ich urok. 
Dni są dość nijakie i ostatnio najlepszym przyjacielem jest wanna z gorącą wodą, ku mej uciesze od dziś grzejniki stają się w końcu ciepłe, co mnie i moje zatoki cieszy niezmiernie. 
Na ocieplenie atmosfery mam dla Was odrobinę Gdańskiego słońca w postaci kilku jeszcze wakacyjnych fotek.
Jak zwykle wygodna stylizacja w postaci szortów, topów i wygodnych butów do oblatania wszystkich szczelin tego magicznego miejsca. 
Zostawiam Państwa z zapachem morza i promieniami z nad Bałtyku, ahoj :) 













































Shorts//H&M
Yellow top//asos
orange top//new look
white top//river island
bag//stradivarius
shoes//reserved 






3 komentarze:

  1. Piękne wakacyjne zdjęcia, już tęsknie za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, jesteś śliczna a figura boska!
    Obserwuje!
    Zapraszam do mnie https://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)