piątek, 16 września 2016

Typowy casual

Witajcie Kochani :) 
Z wielkim trudem próbuję zejść na ziemię po wakacyjnych wojażach.
Dziś mam dla Was pierwszą część wczasowych zdjęć z przepięknego Gdańska, chociaż będę głównie skupiać się na stroju, niż urokach miasta. 
Nie byłam przygotowana sprzętowo na sesję, dlatego taka fatalna telefonowa jakość, za co bardzo Was przepraszam, mam nadzieję, że coś tam dojrzycie :D
Jedno, dwa spojrzenia w lusterko potwierdziły obawy chłopaków-musieli robić zdjęcia :)
Chociaż były okupione płaczem, małym przekupstwem i ciągłym ględzeniem męża.
Wypad do zoo, także musiałam wtopić się w tło :D 
motywem przewodnim stroju jest wąż.
Trochę wygody w postaci sportowych butów i luźniejszych szortów, ale żeby jednak nie było za nudo, dobrałam do tego krótki biały top, całość uzupełniła torebka z długimi frędzlami.
Kropką nad "i", wisienką na torcie i co tam jeszcze sobie nie wymyślę, jest długi kardigan w zwierzęcy print, taka moja perełka :)
Outfit idealny na takie wypady, typowo casualowy look, sporo swobody zwłaszcza wtedy jak musisz pędem lecieć za dzieckiem, które właśnie chce wejść do zagrody słonia :) 
Jak widzicie trochę zmieniło się na mojej głowie.
Zawsze podobał mi się blond, był to taki wymarzony niedościgniony kolor włosów.
Ze względu na mój typ urody, oprawę oczu i kolor cery, nie mogłam sobie na to pozwolić, ale postanowiłam jakoś to pogodzić.
Kilka przewertowanych gazet, i wyszłam od fryzjera z  nieregularnym odrostem i jasnymi końcówkami.
Nie jest to najnaturalniejszy look, ale to jest coś czego oczekiwałam, no może jeszcze parę poprawek, ale to już przy następnym farbowaniu :)





















 
























SHOES\\PULL&BEAR  SHORTS\\RESERVED  BAG\\MOHITO TOP\\NEW LOOK
SWEATER\\GEORGE

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takim casualowym setom mówię zdecydowanie tak! ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Co robisz ze masz tak biale zeby?Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tatuaż na nodze :) Jeśli chodzi o zestaw to trafiłaś w mój gust czyli spodenki z lekko wyższym stanem i crop top KOCHAM :)) Przepiękna jesteś :*
    poklikasz u mnie na samym końcu postu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie casualowe zestawy! Świetne spodenki i figura też:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)