sobota, 8 października 2016

Rossmanowe -49% dla brwi

Witam Was kochani. 
Dziś mam nadzieję wielki dzień, podczas meczu Polska-Dania piszę posta dla Was w barwach narodowych! 
Sweter czerwony, gęba biała :D 
Moje myśli przekrzykiwane przez meczowych gości, ale nie dam się, moje głosy w głowie są głośniejsze :D 
W erze rossmanowych -49% na różne tam, mam propozycję na zakupy. 
Mój brwiowy must have, chcę z Wami się nimi podzielić, zwłaszcza jeśli można je teraz kupić za drobniaczki. 
Aktualna promocja w w/w sklepie jest na produkty do oczu, oraz brwi, także jesteśmy na bieżąco.

Przedstawiam Wam:

WOSK DO BRWI W KREDCE BELL


Niestety rzadko jest tak, że nasze brwi są symetryczne. 
W moim przypadku jedna wyżej, druga niżej, oraz całkowicie inny kształt. 
Na ratunek przychodzi właśnie ten produkt.
Przy umiejętnym stosowaniu, wyrówamy owe mankamenty. 
Działa to również na prześwity skóry między włoskami, oraz ich zdyscyplinowanie. 
W grę wchodzi lekka improwizacja jeśli brakuje nam tu czy tam, ale jeśli chodzi o to, to z umiarem :)  
Z natury mam jasną karnację, ciemne włosy, a co ciekawe mój kolor to blondynka (do dyspozycji mamy jeszcze dwa kolory, szatynka, brunetka

CENA: ok 10zł



ŻEL MODELUJĄCY DO BRWI BELL

Wspaniały wspomagacz przy niesfornych brwiach. Ujarzmia niesforne włoski, pomagając nam ułożyć je w pożądanym kierunku. 
Nadaje naturalny połysk, a nam świeży, zdrowy look, bez tego brwi zostały by matowe, sztucznie wyrysowane (przynamniej w moim przypadku). 
Dostępny w 3 kolorach, dla mnie jak zwykle najlepszy najjaśniejszy z dostępnych odcieni.

CENA: ok 10zł



LOVELY KREDKA DO OCZU, ODCIEŃ NUDE

W moim przypadku jest to korektor, bardzo przydatny przy modelowaniu kształtu brwi, oraz optycznego podniesienia łuku brwiowego. 
W razie potrzeby możemy użyć jej oczywiście jako kredki, aby powiększyć oko. Wtedy rysujemy kreskę na linii wodnej. Optycznie powiększa oko i sprawia wrażenie, że jest ono bardziej otwarte.Wystarczy raz przejechać po linii wodnej, by uzyskać subtelny, rozjaśniony efekt. 
Kredka miękka, przyjemna w użyciu.


 CENA: jakieś groszowe sprawy ok. 7zł



Podaję Wam ściągę, jak przy pomocy tych kosmetyków można przy małym nakładzie pracy upiększyć się :) 




Do wykończenia, oraz kosmetycznych poprawek i uzupełnień przydadzą nam się:
  •  pędzle:
- mały skośny do rozcierania wosku,
-mały płaski tak zwany języczek do rozprowadzania korektora,
  • grzebyczek, szczoteczka do wyczesania nadmiaru produktu z włosków
Chciałam pokazać jak to wygląda u mnie, jedna brew "zrobiona" a druga sautè :D jednakże światło roboty nie zrobiło i jedynie co możecie zobaczyć to lekką asymetrię :)








8 komentarzy:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od niedawna stosuje kosmetyki do brwi! Rzeczywiście robią robotę calej twarzy!:D
    Muszę kiedyś próbować arki Bell:)
    Pozdrawiam:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze jakies podklady bo od jutra promocja w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje Waszego bloga od początku... Lubię Twoje posty Kinga oczywiście Agi nie są gorsze ale jakoś bardziej utożsamiam się z Tobą. Ale tak kojarzę Cię od X lat ponieważ jestem z tego samego miasta. Oczywiście nie chce Cię urazić ani nic z tych rzeczy ale kiedyś wydaję mi się, że byłaś dużo ładniejsza nawet jak miałaś te kilka kg więcej. Ja wiem, że teraz dziecko itd. no ale kiedyś wydaje mi się, że byłaś o wiele wiele ładniejsza :) I tak przy okazji jak już jestem to może byście właśnie zrobiły osobne posty uwzględniając ostatnie pare lat, wasze przemiany itd.. :) Wiem, że był podobny wątek no ale dla mnie za ubogi i zbyt ogólny :) Myślę, że jakby każda z Was poświęciła troszke czasu nad takim jednym obszernym i szczegółowym wątkiem w związku z wami to by było fajnie :) Ja chętnie bym poczytała :) i pooglądała zdjęcia :) Aaaa i tak z moich spostrzeżeń to za mało zdjęć wstawiacie do postów . :) Może to dlatego, że lubie oglądać zdj. :) Podrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie poszukuje dobrych produktów do brwi i chyba skuszę się na te polecane przez ciebie ;)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)