środa, 12 października 2016

Wrześniowe promocje


Hej kochani :)


Korzystam z chwili wolnego, mały śpi, a ja mogę w końcu coś dla Was napisać. Post miał powstać wczoraj, ale synek marudził, potrzebował więcej tulenia niż zwykle, a wiadomo to On ,jest teraz priorytetem :)


Nie znam (chyba) kobiety, która nie lubi korzystać z promocji. W okresie wyprzedaży jestem w stanie godzinami łazić po sklepach jak zombie ( mało kto potrafi mi w tym dotrzymać kroku;p), by wyszukać kilka cennych perełek do swojej szafy. W najbliższych miesiącach na pewno nie będę mogła sobie pozwolić na takie długie wyprawy, dlatego większość zakupów robię przez internet. Pokażę wam teraz kilka wrześniowych perełek. Miałam zrobić haul zakupowy pod koniec miesiąca, ale chyba zebrałoby się zbyt dużo rzeczy na raz, dlatego postanowiłam, co jakiś czas wrzucać wyprzedażowe posty. Dajcie znać czy wolicie je w takiej wersji, czy chcecie, bym robiła jeden duży post z wszystkimi nowościami pod koniec miesiąca.


                                   Komplety od xstritfashion 

(polowałam na czerwony, ale osobno kosztował 99zł, więc chętnie skorzystałam z promocji, kupując dwa za 139zł )


Już od dawna miałam ochotę je kupić, ale porzuciłam ten zamiar na kilka miesięcy ( z ciążowym brzuszkiem raczej kiepsko by się prezentowały ;p). Topy, dobrze wyglądają też z dżinsami z wysokim stanem.




Botki od Deezee.

Kupiłam je, gdy akurat trwała promocja -31% na cały sklepowy asortyment. Za obie pary zapłaciłam ok. 100 zl.  Są bardzo wygodne, w uniwersalnym czarnym kolorze (pasują niemal do wszystkiego)












Skorzystałam też z Rossmanowej promocji -49% (nie zdążyłam jedynie na szminki ;p). Od dziś za to trwa promocja na podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy.:)

 Poniżej moje wyprzedażowe łupy ;)




Produkty do oczu i brwi:




Tusz do rzęs WIBO BOOM BOOM MASCARA. 



Mascara ma za zadanie pogrubienie rzęs i jak dla mnie spełnia je doskonale. Niestety, jeśli nie zmienicie szczoteczki z wachlarza rzęs, zostanie wam kilka posklejanych grud. :)


           WIBO-EYEBROW STYLIST (brązowy żel stylizujący do brwi). 

Po malowaniu brwi cieniami i kredkami (oraz ich braku, gdy była moda na wyskubywanie brwi w cienkie linijki), ten produkt to najlepsze, na co mogłam trafić :) Wystarczy lekko przeczesać brwi i są naprawdę dobrze podkreślone (przede wszystkim prezentują się dość naturalnie, nie są przerysowane, a zdarzało mi się takie miewać w przeszłości ;p)



Efekt po umalowaniu:



EYELINER BELL HYPOALLERGENIC

Zawsze wybieram te w pisaku, innym nie potrafię zrobić w miarę prostej kreski. (Idealna nigdy mi się nie udała :D)


Za produkty do brwi z promocją -49 zapłaciłam chyba ok. 22 złotych (niestety zgubiłam paragon)

Teraz moje trzy łupy z promocji, która w Rossmannie trwa od dziś( Podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy)



Podkład- BOURJOIS 123 PERFECT- kolor 55 dark beige


 

Przyznam, że podkłady kupuję zazwyczaj raz do roku, na co dzień preferuje raczej kremy BB. Ten podkład mam pierwszy raz, ale dziś przetestowałam go, by napisać Wam o nim coś więcej. Świetnie kryję, długo się trzyma. Polecam z czystym sumieniem!

 

EVELINE- MATUJĄCY PUDER MINERALNY Z JEDWABIEM

Miałam dosłownie kilka minut na zrobienie zakupów, więc złapałam pierwszy lepszy puder o odpowiednim odcieniu, jaki wpadł mi w ręce :). Niestety matujący efekt jest krótkotrwały. Po dwóch godzinach trzeba znów przypudrować świecący nosek :)



EVELINE CONTUR SENSATION-paletka do konturowania twarzy. 

W zestawie bronzer, róż i rozświetlacz, napiszę więcej jak już przetestuję. Plusem na pewno jest podręczne opakowanie :)



Na te produkty w promocji -49 wydałam 54.75 zł:)


Ostatnią nowością, są moje ukochane książki :) Tym razem trafiły do mnie trzy kryminały Charlotte Link. Co jakiś czas można znaleźć je kiosku. Polecam wszystkim książkoholikom, to jedna z moich ulubionych autorek tego gatunku. Zamiast biegać po kioskach, zamówiłam prenumeratę (całość to koszt 220zł ) W tej cenie, mamy wszystkie książki Link w twardej oprawie, więc naprawdę się opłaca. (Poniżej tytuły, które dotychczas do mnie dotarły)


Kochani ostatnio w komentarzach narzekaliście na zbyt małą ilość zdjęć. Bierzemy Wasze uwagi do serca i jak widać staramy się spełniać oczekiwania!


Drugą sprawą jest to, że znowu pojawiło się kilka oczywiście anonimowych niemiłych komentarzy :)Mniej jadu kochani, z bloga i tak nie zrezygnujemy! :)


Buziaki,
Aga



9 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w czerwieni :) to jest zdecydowanie Twój kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bardzo lubisz te spodnie ? Bo często widzę je na twoim blogu , może pokaż się w czymś innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem lubię je, ale powód ich częstego noszenia w ciągu tych pięciu miesięcy, odkąd mamy bloga jest taki, że maskują te niedoskonałości, które miałam w czasie ciąży i nadal mam. Zostało mi w biodrach sporo dodatkowych centymetrów, a one maja wygodną gumkę i w jako jedne z nielicznych moich przed ciążowych spodni wchodzą na mnie bez problemu. Nowości nie długo do mnie dotrą i na pewno nie będzie ich już tutaj tak często:)

      Usuń
  3. botki sa super a stylizacja podkreśla idealnie twoje kształty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja jaki masz kolorek na ustach i z czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka Golden Rose- Velvet Matte, kolor nr 24 :)

      Usuń
  5. Rewelacyjne zakupy! Komplety bardzo mi się podobają:)
    świetne komsetyki - ja właśnie upolowałam szminkii kredki do ust, ale nie załapałam się na promocję na tusze do rzęs;)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Może polecisz jakieś matowe szminki bo ciężko znaleźć :( ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę z czystym sumieniem polecić matowe pomadki z serii Bourjois, Rouge Edition Velvet, szminki z Golden Rose seria velvet Matte i ołówki do ust z Inglota (piękne kolory super trwałość)
      O moich matowych ulubieńcach pisałam tutaj, są tam plusy i minusy danych pomadek, i numerki konkretnych kolorów.
      http://immeji.blogspot.com/2016/09/produkty-do-ust-maty-czesc-pierwsza.html
      część druga powstanie w przyszłym tygodniu :)

      Usuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)