wtorek, 20 grudnia 2016

Sylwester w trzech odsłonach oczami Kingi.

Witajcie kochani <3 tu Kinga, po raz kolejny przepraszam, że jestem tu tak rzadko, ale powód mojej absencji zobaczycie niebawem i zapewniam, że usprawiedliwicie mnie :D

Dziś mam dla Was takie odcięcie od krojenia marchewki w kostkę do sałatki jarzynowej, czy monolog z karpiem pływającym w wannie.

Moje propozycje x 3 na najważniejszą imprezową noc w roku. 

Oto i one, z podziałem co i gdzie wypada na siebie wrzucić :) 


Klub, pub, domówka wszystko z wyłączeniem eleganckich bali.


Botki open toe, pikowana torebka z ozdobnym chwostem oraz minimalistyczna biżuteria w postaci srebrnego zegarka idealnie uzupełniają bogactwo czerwonego kombinezonu, który zarówno z przodu jak i z tyłu wygląda genialnie. 
Osobiście mój faworyt, przyciągacz spojrzeń zarówno męskich jak i damskich :) 
Wygodna wysokość butów pozwala na całonocne pląsy po parkiecie, a torebka pomieści najważniejsze drobiazgi potrzebne tej nocy.


 






Jumpsuit/Asos 
Shoes/CCC
Bag/Zara




Bal sylwestrowy, typowo elegancka podkrawatowa impreza.



Mój typ-absolutny hit sezonu welurowa czarna długa kiecka z rozcięciem na udko, pokazująca niewiele, aczkolwiek w tajemnicy tkwi siła, bo przecież nie musimy pokazywać wszystkiego żeby czuć się wyjątkowo, prawda? :) 
Dość obcisła kreacja pokazująca zalety (lub wady) sylwetki właścicielki . 
Klasyczne sandałki w dominującym kolorze kreacji, fajnie zgrywają się z kontrastowym srebrnym puzderkiem skąpanym w setkach połyskujących koralików  typowo "na bogato" idealnie komponującym się z kolczykami dokładnie w tym samym stylu. 








Dress/NN
Bag/Accesorize
Shoes/CCC





Domówka wśród znajomych, całkowicie niezobowiązująco.



Czarna kloszowana spódnica, koronkowa delikatna cielista bluzeczka ze złotymi guzikami i topem w tym samym kolorze  razem z wysokimi czółenkami robią furorę. 
Ażeby dodać choć odrobinę podniosłego charakteru sylwestrowej imprezy, dodaję zamiast zwykłej kopertówki (jak było w pierwotnym pomyśle) czarno-złote puzderko. 
Całość nieprzesadnie uzupełnia złoty zegarek.

















 Top/New look
Skirt/Hand Made
Bag/Hugo Boss
Shoes/Fiore



6 komentarzy:

  1. Gdzie można zakupić taki bądź podobny kombinezon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje asosowe zakupy robię na allegro :)

      Usuń
  2. wszystko cudnie, druga kreacja sztosik!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon i buty z trzeciej stylizacji genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój faworyt to druga stylizacja, do tej czerni cudne błyszczace dodatki :)
    Kombinezon też świetny, tylko nadbywa mi ta kokarda :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)