czwartek, 30 marca 2017

Black&White

Trochę mnie tutaj nie było, ale ostatnio całkowicie pochłania mnie życie rodzinne. Post nie będzie zbyt długi, jest już późno i każde kliknięcie klawiatury może obudzić wulkan (czyt. mojego małego urwiska). Totalny zwyklaczek w moich ulubionych kolorach. Kamil zdecydowanie odmawia współpracy i nie robi więcej niż 10 szybkich fotek, więc nie mam zbyt wielkiego wyboru przy wstawianiu zdjęć na bloga. Nie mam mu tego za złe. :) Ważniejszy jest dla mnie wspólny spacer, i tak mamy teraz mniej czasu tylko dla siebie, ale jestem dumna z tego, że nadal trzymam się swoich ciążowych założeń (nie wszystkich , ale o tym w kolejnym poście) i staram się nie zaniedbywać swojej drugiej połówki.

Stylizacja jest prosta, czyli taka w jakich czuje się najlepiej. Nie lubię się przebierać, zdjęcia robię wtedy, gdy akurat wychodzę na spacer. Nie czułabym się komfortowo, udając kogoś innego, zakładając coś w czym nie czuję się dobrze.

Klasyczna skórzana ramoneska, nabrała trochę niegrzecznego charakteru w zastawieniu z poszarpanymi spodniami (dziurawce nadal królują w sieciówkach). Czarne sztyblety na koturnach i biała bluzka z odkrytymi ramionami nienachalnie dopełniają całość, żeby nie było zbyt ponuro, zabrałam ze sobą czerwoną torebkę. :)

Nie dawno minęło już 6 (!) miesięcy od narodzin Kornela, w następnym poście zrobię małe podsumowanie tego okresu. Pamiętam jak kilka miesięcy temu obiecałam Wam to w komentarzach :)Buziaki,

Aga:*

ZMIENIONA NAZWA INSTA: NOT.ONLYMOM






BLOUSE/H&M  SHOES/DEEZEE  JACKET/SINSAY  PANTS/TALLYWEIJL  BAG/STRADIVARIUS

5 komentarzy:

  1. Ale chudzinka z Ciebie ^^ swietnie wygladasz! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz, świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)