niedziela, 16 lipca 2017

Red Hot Chili Pepper-prawie:)


Hej <3 
Dawno mnie tu nie było, więc postanowiłam spiąć tyłek i nie być gorsza od mojej mniejszej Immejowej połówki :D Agata napisała ostatnio o czerwonym, szczęśliwym kolorze na lato, tak się składa, że i w tej kwestii się nie różnimy. Wszystkie odcienie pomarańczu i czerwieni to mój must have na każdą porę roku, a jeśli chodzi o lato z tym kolorem się nie rozstaje chociażby to miała być szminka, czy góra od kostiumu kąpielowego. Dziś w menu długa sukienka z kuszącym rozcięciem, sporym dekoltem (nie mam w zwyczaju tak wszystkiego eksponować, ale dla uciechy męża robiącego zdjęcia ten jeden raz mogę;)) Cieliste botki-które wiem, że już miały swój czas świetności, aczkolwiek je lubię i chcę maksymalnie wykorzystać ich potencjał :D Ukochana torebka <3 o niej nie mam nic więcej do dodania-tylko, że to mój jeden z lepszych zakupów. Miał być pierścionek na full wypas :D wyjęłam nowiusieńki z opakowania i od razu coś się urwało, ale badziewie teraz robią...nie to nie była moja wina, że ciągnęłam za jego element z całej siły zamiast za żyłkę zabezpieczającą, wcale to nie ja :D Teraz przechodzę do zdjęć. Magiczne miejsce "zaraz obok" zawsze jak tam mnie wiatr przysyła budzą się wspomnienia sprzed roku, pięciu, czy dwudziestu lat, chyba każdy z nas takie ma :) Jak moja przedmówczyni jakiś czas wspomniała pochłaniają mnie przygotowania do wesela, tak też już uciekam, zostawiam Was z czerwienią sukienki i pięknymi widokami za moją pół-blond czupryną Buziaki Kinga:* 





























 Sukienka-H&M
Torebka-Zara
Okulary-Mango
Buty-DeeZee




1 komentarz:

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)