sobota, 1 lipca 2017

Stay Classy


Witajcie drodzy blogowi czytelnicy ;*


Za kilka godzin uciekam do Gdyni naładować baterię. Zanim to nastąpi mam dla Was szybki set :) Wróciłam do swoich ulubionych kolorów, styl pozostał niezmienny, jak wiecie raczej ciężko u mnie o sportowe zestawienia, dużo lepiej czuję się w kobiecych stylizacjach.


Jak widzicie, jakość zdjęć diametralnie różni się od tego, co wam tu do tej pory prezentowałam. Za obiektywem stanął Grzegorz Makiła. Cała blogowa sesja trwała ok. 20 minut. Niestety zazwyczaj na wszystko brakuje mi wolnej chwili, tym bardziej chylę czoła przed Grzegorzem za świetne efekty pod presją czasu.
Chciałam w imieniu swoim i drugiej immejowej Kingowej połówki podziękować Wam za wszystkie miłe słowa. Po ostatnim poście obiecałam sobie, ze będę tu częściej. Każdy taki pozytywny komentarz, czy miła wiadomość daje nam dużo radości. Z całego serca dziękujemy <3


Hiszpanki kradną kolejny sezon i są jednym z moich ulubionych wakacyjnych trendów. Bluzka to zakup z H&M, skórzana spódnica Tally Weijl (mam ogromną słabość do skórzanych ubrań, spodenek, spódnic i spodni ;p.), botki typu open toe CCC (bardzo wygodny model), Złoty pasek to zakup z ASOS, kolczyki H&M, torebeczkę z frędzlami kupiłam w Belgii , ale nie trudno o podobny model w Polsce.
Mam nadzieję, że fotografie przypadną wam do gustu równie mocno, jak mi :).

Buziaki,
Aga :*
























6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, zachwycona jestem bluzeczką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Olśniewająco wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są magiczne. Grzegorz dał czadu! Ty tez z resztą! ;)
    Piękna i stylowa jak zawsze.

    Shemeek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała stylizacja
    świetnie wyglądasz
    jak zawsze niesamowicie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)