sobota, 8 lipca 2017

summer vibes

Witajcie Immejowi czytelnicy :)
Dziś mam dla Was niezwykle ekskluzywną balkonową sesję i (uwaga tu prawdziwa niespodzianka) Agatę w sportowym obuwiu! Moja druga połowa zdecydowanie odmawia współpracy przy robieniu blogowych zdjęć. Kupił statyw, dzisiaj wręczył i radź sobie babo sama. No to sobie radzę i macie tu balkonowe efekty z poucinaną głową ;p. Mialam tylko chwilę na zdjęcia, następnym razem bardziej się przyłożę i ocalę głowę :)
Czerwień to mój zdecydowany numer jeden w palecie barw. Koronkowa bluzka w moim ulubionym kolorze- ZARA, Krótkie strzępione szorty z modnym żurawim haftem -TallyWeijl, buty-Adidas, zegarek -Reserved, katana -Levis, okulary- Asos, torebka-  Stradivarius
Zostawiam Was ze zdjęciami i wracam cieszyć się trwającym urlopem (dobra wracam spać, ale jutro się naciesze ;p)
Śledźcie uważnie nasz fan page na fb nowy konkurs tuż, tuż :)
Buziaki:*

5 komentarzy:

  1. Dej no link do bluzki😕😕😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek ja kupowałam stacjonarnie, ale poszukam Ci wieczorem :*

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)